Translate

dilluns, 12 de maig del 2014

Internet

3- Publicació d’un primer post (article): En aquest article heu de comentar els següents punts incloent imatges, enllaços i text (300 paraules):
a. Com veieu  el futur d’Internet? Dispositius i connexions?
b. Quines pàgines web utilitzeu habitualment i perquè?
c. Quines tasques relacionades amb Internet us agradaria aprendre a fer servir?
d. Quins continguts hauria de tenir un bloc per a que resultés interessant per tu?
En aquests moments,Internet és,si no és la més important,una de les coses més importants del món.Amb el ritme que portem,Internet seguirà creixent fins a arribar a tots els països i que tothom utilitzi internet.Això es sobretot a causa de que ara tothom està enganxat al Twitter,Facebook,Tuenti,Youtube i altres més pàgines web.Els dispositius més ultitzats per entrar a Internet són el ordenador i el mòbil,però ara també s'utilitza en les tablets,les consoles,etc.El temps que pasa una persona normal conectada a Internet,sense donar-nos compte,podria arribar a ser de 4-6 hores diàries.
Les pàgines més utilitzades són Facebook,Twitter i Youtube,amb un nombre molt gran de seguidors per minut.En el meu cas,són les que més utilitzo perquè són les que vec més interessants i les més útils i entretingudes.
Sincerament,ara mateix no m'interessa saber fer servir qualsevol tasca relacionada amb internet,ja que crec que ja sé tot el que necessito saber,de moment.
Els tema que més m'agrada per a un bloc seria el tema del futbol,ja que em passo tot el dia jugant i mirant futbol.Hi ha molts altres temes que m'agraden,però aquest és el més destacable.
El lloc on més m'informo del que passa al món del futbol és aquest:http://www.marca.com/ , un diari que ho segueix tot sobre el futbol.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada